Vienna -> PALATUL SCHONBRUNN--> FASCINANT

                                                        Oh da,

             Vienna..ce oraș frumos,ce minunăție de oraș. De prima dată când am fost acolo m-am îndrăgostit de el , și anul acesta a fost a 7-a oară când l-am vizitat. Este unul din orașele mele favorite, mereu am găsit ce să fac/ce să vizitez,nu ai cum să te plictisești în acest oraș.
 
              În articolul de astăzi vom preciza câteva din atracțiile acestui oraș pe care eu le consider a fi top 5 lucruri pe care TREBUIE să le vezi în capitala Austriei.
                 Dar voi face în articole diferite,deoarece mi-am dat seama că durează prea mult explicația pentru un obiectiv și nu doresc să vă plictisesc chiar din primul meu articol. :)

           Vom începe cu prea faimosul palat  Schönbrunn
   
 "  ATENȚIE⇒În acest BLOG voi prezenta prețurile și părerea mea despre acest palat"


     Așa cum am spus și în introducere am vizitat acest oraș de 5-7 ori și nu mă plictisesc în el. Ultima dată când am fost în Vienna a fost în Septembrie 2019. Am vrut să vizitez iar palatul,știind că mereu voi prinde loc , dar se pare că în această toamnă palatul a fost plin de grupuri și avea un delay de cam 90-130 minute.
         Legat de bilete : Poți cumpăra bilet de la intrare prin poarta din fața palatului. Deci cum intrii faci stânga și vezi că scrie TICKET , sau mai este o variantă ,să mergi în palat și să cumperi electronic biletul. Chiar și la aparat ești atenționat că grupul are un delay.
         La Caseria de la intrare în curtea palatului pe langă casele obișnuite ai aparate electronice de unde poți achiziționa bilet. Acum poți opta pentru următoarele tipuri de bilete :

  • Schonbrunn Winter Pass 2019/2020 -> Combined Ticket în care intră :
-   Grand Tour with audioguide in Schönbrunn Palace
-    Schönbrunn Zoo: Admission to the world's oldest zoo     (Voi spune câteva chestii despre această gradină îm următorul articol)
-   Palm House: Fascinating jungle flora in an architectural masterpiece
-   Desert Experience House: Meet the masters at the art of survival

La prețul de : 40 Euro -> Adult si 23 EURO -> MINORI 

  •        Children's Museum : Probabil dacă veți călători cu , copii mici vor dori să viziteze muzeul pentru copii,după ce ați parcurs turul Muzeului mare . 

     La acest Muzeu beneficiați de următoarele :

-  Copii pot invăța despre activitățile zilnice ale copiilor regali prin diverse activități
-Copii și adulții se pot imbrăca ca Prinți și Prințese

 Prețul pentru acest Muzeu este de : 9.5 EURO ADULT si 7.5 EURO COPIL


  • Vizitarea Palatului :   
        Pentru a vizita Palatul aveți mai multe pachete, CLASIC ,IMPERIAL, GRAND TOUR( în care intra și grădina zoo) ;
     Prețurile variază între 11 EURO si 20 EURO


      Parere Personală  : 

          Din propia experiență, eu vă recomand să vizitați acest palat , deoarece veți fi încântați de frumusețea și istoria lui. Turul cu ghid durează cam 1h-1:30 , dar veți învăța multe lucruri interesante și frumoase despre istoria palatului resprectiv despre familia regală.
          VĂ RECOMAND să vă luati ghid audio pentru că veți înțelege mai multe, și veți avea o amintire frumoasă despre acest palat.

  VĂ MULȚUMESC PENTRU CĂ AȚI CITIT ACEST ARTICOL ! VĂ RESPECT!

        Dacă doriți să adăugați ceva, pozitiv sau negativ mă ajută mult, vreau să învat cât mai mult despre redactare și să ajut publicul cu cât mai multe informații.
        Vă aștept cu un comentariu despre ce am spus greșit sau ce mai trebuia să adaug sau chiar cum vi s-a părut acest articol .
   O zi cât mai frumoasa iți urez și ne vedem in 1-2 zile cu GRĂDINA ZOO !

 

Comments

Popular posts from this blog

Parcul de Distractii PRATER DIN VIENNA

Gradina ZOO Din VIENNA